Multa inxusta






Esto pasou na estrada Carballo-A Coruña hai uns días. Eu como sempre ía con Fran no seu coche. Fran é un comañeiro meu. Fran é moi escrupuloso coa conducción, quere estar sempre 100% concentrado, non polas multas,se non pola seguridade. Cando entramos no coche dime que cale para non distraelo. Non fuma no coche, non mete o dedo no nariz e nin siquera ten aparato de radio-CD, por si las..SGAE.
Cal foi a nosa sorpresa cando nos parou Tráfico. O Axente metíulle unha multa por ir falando polo móbil. Fran díxolle que non, que el non falara polo móbil dende había case que unha hora, e se non que me preguntase a min. O Axente non me quixo preguntar. Eu íalle a dicir a verdade, pois eu non minto.
Eu son o móbil de Fran, se o Axente me preguntase daríase de conta que facía unha hora da última chamada feita e tres cuartos de hora da última recibida.Fran recurriu a multa e tamén vai a ir ao Defensor do sentido común.

No hay comentarios:

Datos personais

Mi foto
A Casilla,Carballo, GALICIA, Spain
A foto do meu perfil é un capricho da natureza, a mín paréceme a cara de Benito Pérez Galdós nos billetes de 1000 ptas. Dame pena que ninguén saiba de esta curiosidade. Está o carón da antiga sala de festas a Revolta en Carballo. Gústame escribir, intento facer rir, meténdome cos políticos, ca vida misma e comigo mismo. Gústame ensalzar a xente anónima, gústame facerlle homenaxes a xente que o merece. Fago relatos por encargo e intento que mos publiquen nos xornais.

Blogues nos que participo