Eu fun a folga, coa miña pancarta...





Eu fun a folga, coa miña pancarta, na que poñía"QUERO SINDICATOS DEMOCRÁTICOS, NON TIRÁNICOS" e senteíme no sofá a ver a televisión.

Quería ir a praia, pero tiña medo que houbera piquetes informátivos, informarnos de ¿que? se levan tres meses informándonos.

¿Por que non fan os procesos de folga coma os políticos nas eleccións? Panfletos, carteis, mitins e asambleas xa teñen, que teñan tamén un día de reflexión e o día da folga que non coaccionen ao obreir@, que é maior de idade e ben sabe ó que fai. O obreir@ xa decidirá o si ou o non, e así si sería unha folga democrática e saberíase a ciencia certa se a folga tivo exito ou non.

Os que si deberían facer folga son os membros dos gobernos, a ver se estando quietos melloramos un pouco.



No hay comentarios:

Datos personais

Mi foto
A Casilla,Carballo, GALICIA, Spain
A foto do meu perfil é un capricho da natureza, a mín paréceme a cara de Benito Pérez Galdós nos billetes de 1000 ptas. Dame pena que ninguén saiba de esta curiosidade. Está o carón da antiga sala de festas a Revolta en Carballo. Gústame escribir, intento facer rir, meténdome cos políticos, ca vida misma e comigo mismo. Gústame ensalzar a xente anónima, gústame facerlle homenaxes a xente que o merece. Fago relatos por encargo e intento que mos publiquen nos xornais.

Blogues nos que participo