Sentidiño común

Chamome Sabela, teño 14 anos e teño dous irmans de 10 e 8 anos. Os tres temos asma aguda e crónica. Ata fai tres anos tiñamos moitos problemas cos catarros e coas alerxias e un médico aconsellounos aire do mar e moito sol. Pero a nosa familia é de terra adentro, digamos de Ardebuyo.

Un día miña nai dixo "xa que agora os libros son gratis e voso pai e mais eu vamos a deixar de fumar, cos cartos que aforramos alquilaremos,no mes de Agosto, un apartamento na praia" ¡Que resultado! en tres anos a penas nos dou a lata o asma. Gañamos en calidade de vida, e eu coñecín un rapaz, Alberte, e gustamosnos moito. Fai uns días dixonos mamá " non podemos ir este ano o apartamento da praia, pois hai que pagar os libros e ademais este ano puxéronnos moitas multas, e hai que pagalas" e eu protestei " ¿Por que ?" e miña nai contestou " porque somos ricos, gañamos 21.000 Euros brutos o ano, e non temos dereito a gratuidade dos libros e en canto as multas, non fan mais que multarnos por ir a 50 e pico en senais de 50.
Non é xusto, non estou dacordo coas leis, a familia de unha amiga miña ten un bar, no que traballan todos pero só declara 20.000 Euros e teñen dereito aos libros, e ademais teñen cochazos e chalet na praia.
Miña nai e comercial e depende do coche e ten que apurar moito os tempos, para chegar as citas e xa leva tres multas.
Meu pai ten unha Berlingo, que non pasa de 80 Km/h, e xa leva 4 multas. Agora cando atopa un sinal de 50 frea en seco ata conseguir o que a lei quere( moitas veces os sinais están tapados coa matogueira) xa lle diron duas veces por atrás( ao coche) e pítanlle cantidade de veces, pois así que se pon a 50, aparece o sinal de 80, pisa a fondo pero o mais que consigue e porse a 60.
Fixo un letreiro-pegatina con este escrito " PERDOE AS MOLESTIAS, AGOTADO ORZAMENTO MULTAS".
E outra a meus pais gustaballe moito tomar unha cervexa ou un viño, despois de unha longa xornada de traballo. Agora non poden, nin na casa ,(por si las mos...multas) pois existen moitas posibilidades que eu ou meus irmáns teñamos unha crise de asma, e teñennos que levar ao centro de Saude.
Menos mal que ven os Simpson con nos e así ainda se divirten un pouco.
Alberte tampouco vai a ir a praia, pois os seus pais tiñan unha inmobilliaria e quedaron sen traballo. Non hai mal que por ben non veña, así poido ver a Alberte no mes de Agosto, pois é dun concello do lado.
Son unha futura votante, gustaríame que lles esixisen aos políticos un cursiño de Ética e Moral e ademais un curso de Sentidiño Común, que é o menos común dos sentidos.
Esta carta foi publicada en el Correo Gallego o 5-8-2009

No hay comentarios:

Datos personais

Mi foto
A Casilla,Carballo, GALICIA, Spain
A foto do meu perfil é un capricho da natureza, a mín paréceme a cara de Benito Pérez Galdós nos billetes de 1000 ptas. Dame pena que ninguén saiba de esta curiosidade. Está o carón da antiga sala de festas a Revolta en Carballo. Gústame escribir, intento facer rir, meténdome cos políticos, ca vida misma e comigo mismo. Gústame ensalzar a xente anónima, gústame facerlle homenaxes a xente que o merece. Fago relatos por encargo e intento que mos publiquen nos xornais.

Blogues nos que participo