¡Que vén o cocón!

Sempre fun moi cumplidor coa lei, só a infrinxo cando vai en contra do sentido común: por exemplo, nun semáforo peonil vermello, e non hai un peón en 5 Kms. a redonda, eu paso. E se me multan, queíxome ao defensor do sentido común: por exemplo se as seis da mañán, sen neboa, sen choiva, teño que ir ,nun sinal de 30, a 50 vou, e se me multan queíxome ao defensor do sentido común.
Cando mercamos un ordenador para a nosa casa e puxemos a internet, ó noso fillo quería baixar música, pero nós non lle deixabamos, pois o defensor do sentido común dicía que eso era roubar.Cando o goberno puxo, mais ben impuxo o canon para a SGAE, dixémoslle ó fillo que baixase a música que quixese. Sentíamosnos lexitimados, e o defensor do sentido común tamén.Pero a SGAE segue esixindo cartos e multando. E apareceche donde menos a esperes. Ou sexa que nos cobran por presuntos delincuentes e por delinquir.
Eu agora se merco un libro leo eu só, e se alguén mo pide non llo deixo, pois teño medo que veña o cocón, quero dicir a SGAE. A miña dona e mais a min gustanos bailar na casa, e mercamos dous CD de música bailable, pasámolos aos MP3 e cada un escoita o seu CD con auriculares(menudos pisotóns, pois é moi dificícil sincronizar os MP3) pois temos medo que veña o cocón, quero dicir a SGAE. E cando vou no coche escoitando música, teño que ir coas ventás pechadas, pois poden oir os transeuntes, e teño medo que veña o cocón, quero dicir a SGAE¡Quero que haxa música xenérica como hai medicamentos!
E se me entero, que a SGAE lle fai unha fotocopia a esta carta reclamareille dereitos de autor.

No hay comentarios:

Datos personais

Mi foto
A Casilla,Carballo, GALICIA, Spain
A foto do meu perfil é un capricho da natureza, a mín paréceme a cara de Benito Pérez Galdós nos billetes de 1000 ptas. Dame pena que ninguén saiba de esta curiosidade. Está o carón da antiga sala de festas a Revolta en Carballo. Gústame escribir, intento facer rir, meténdome cos políticos, ca vida misma e comigo mismo. Gústame ensalzar a xente anónima, gústame facerlle homenaxes a xente que o merece. Fago relatos por encargo e intento que mos publiquen nos xornais.

Blogues nos que participo