Noite en vela



Gustaríame saber canta xente morre pola gripe común o ano en México D.F., que ten 20.000.000 de habitantes. Gustaríame saber canta xente morre en España o ano pola gripe común. Gustaríame saber por qué algúns medios de comunicación venden tranquilidade e outros venden pánico ¿acaso esta crise da gripe porcina e culpa de Zapatero?. E boa verdade que do porco aproveitase todo, ata a gripe. Xa sei que agora(porque seguro que cando publiquen esta carta xa lle chaman a GRIPE A) chamanlle a GRIPE NOVA. Esperamos que pronto sexa vella, para que morra de vella, e se non que lle dea un ictus cerebral canto antes.
Gustaríame saber se poido ver películas de Cantinflas, por se pode haber contaxio.Gustaríame saber por qué antes eu tiña cobertura no meu MOVISTAR na miña casa e agora non. Será ¿ por qué a xente veciña miña estase a dar de baixa da telefonía fixa, dada a inutilidade da mesma, e Telefónica non quere perder ingresos?. Ou foi que o Ciclón Klaus tirou a antena. Gustaríame saber se teño que pedirlle a Santa Klaus unha antena nova.
¿Gustaríame saber por qué os nosos fillos adolescentes ( o noso xa ten 18 anos), non queren que os levemos aos sitios de marcha e por qué non queren que os vaiamos a buscar a o mesmo idem. Total non dormimos, estamos a noite en vela (bueno eu durmo ata que a miña muller me desperta e me di "son as catro e Xacobe ainda non veu").Ben nos podían dar ese gusto.Preguntaredésvos por qué non o chamo ó móbil, xa dixen, non teño cobertura e son dos veciños que dou de baixa o fixo. Sinto ruído na porta o noso acaba de chegar, xa podemos dormir tranquilos ¡ata a próxima!

No hay comentarios:

Datos personais

Mi foto
A Casilla,Carballo, GALICIA, Spain
A foto do meu perfil é un capricho da natureza, a mín paréceme a cara de Benito Pérez Galdós nos billetes de 1000 ptas. Dame pena que ninguén saiba de esta curiosidade. Está o carón da antiga sala de festas a Revolta en Carballo. Gústame escribir, intento facer rir, meténdome cos políticos, ca vida misma e comigo mismo. Gústame ensalzar a xente anónima, gústame facerlle homenaxes a xente que o merece. Fago relatos por encargo e intento que mos publiquen nos xornais.

Blogues nos que participo