Carballo capital de Galicia

Son un gran defensor do Galego, e falo galego con todo aquel que vexo que me entende. E deféndoo escribindo cartas a diversos xornais, loxicamente en galego como eu sei, ¡pero corríxenme!. E vou,nesta carta, facer un resumo de todas elas.Cando gañou Feijóo as eleccións, fixen unhas "reflexións" falando comigo mesmo:
-¿Teremos que falar español?
-Xa o falamos, pois o galego é español.
-¿E as galescolas?
-Feijóo gobernará para todos, ensinarán en castelán (sempre e cando atopen mestres de castelán, pois está en perigo de estinción) pero poñeranlle nome galego, chamaranlle as castelanescolas.
En outra carta titulada "Falo galego" dixen: " Nunha entrevista que lle fixeron ao Sr. Nuñez Feijóo, preguntáronlle, que adoitaba a falar ¿galego ou castelán? contestou:" Si se dirigen a mi en gallego, hablo en gallego, si se dirigen a mi en castellano, hablo castellano". Pero non dixo que é o que fala cando se dirixe el. Móllese Sr. Feijóo, non vai a perder votos, as eleccións xa as gañou" e acabei a carta desta maneira:" O galego está en perigo, hai que defendelo, hai que fomentalo e hai que falalo. É a nosa mais grande seña de identidade. Presumamos de selo e de falalo. Pechemos o paraugas. Mollémosnos, pois non van a mexar sempre por nós".
Decateime que lle estaba dando ás aos nacionalistas e escribín outra carta aclaratoria,"Aclaracións": "Falo galego, xa o falaba cando os nacionalistas agochábanse detrás do castelán. E ríanse de min, polo meu acento. Cando veu a democracia escomenzaron a xermolar nacionalistas por todas as partes. Por calquer cousa facían manifestacións, folgas...Reprochábanme, ensiáandome fotos dos xornais, o non estar na foto, eu dicíalles: "Como vou a estar, se a foto quiteina eu" E voto Bloque porque é o mais galeguista de todos, e ata que o meu cuñado Miguel Carracedo non funde o PARGA.es(partido galeguista.español), seguirei a votalo.
Unhas semanas despois escribín "Friends para sempre". Era unha carta de conciliación, unha especie de parábola:" Chámome Alicia. Teño dous fillos. Un fala galego e o outro fala castelán. Sempre están rifando. Canseime e obrigueinos a chegar a un pacto. De domingo a venres unha semana falamos galego e outra en castelán". Preguntarédesvos ¿e o sábado? " sábado inglés" eu inventei o trilingüismo. Loxicamente Alicia era Galicia.
E estes días que volta a estar de actualidade, poucos argumentos tiña. Por eso decidín facer un resumo. So podo engadir que eu non son nacionalista, nin separatista e non son independentista. O contrario son anexionista e integrista e quero que o resto de España pertenza a Galicia, e que a capital sexa Carballo.

No hay comentarios:

Datos personais

Mi foto
A Casilla,Carballo, GALICIA, Spain
A foto do meu perfil é un capricho da natureza, a mín paréceme a cara de Benito Pérez Galdós nos billetes de 1000 ptas. Dame pena que ninguén saiba de esta curiosidade. Está o carón da antiga sala de festas a Revolta en Carballo. Gústame escribir, intento facer rir, meténdome cos políticos, ca vida misma e comigo mismo. Gústame ensalzar a xente anónima, gústame facerlle homenaxes a xente que o merece. Fago relatos por encargo e intento que mos publiquen nos xornais.

Blogues nos que participo