A Beleza non para!




Vai uns días fomos ao Pazo da Cultura de Carballo a inauguración da exposición de creadores de Carballo, chamada A Beleza.


Fomos invitados por Milagros Cotelo Rama, unha artista minusválida, que só move un pouco as mans o suficiente para facer verdadeiras obras de Arte( Se vades a exposición o seu cadro e Xestos).


Despois dos discursos estiven a falar con Milagros e falando con ela achegousenos Gema, a eterna mestra de ximnasia do Instituto Alfredo Brañas dende a súa inauguración. Estivemos lembrando a alumnos, mestres e algunha que outra anécdota de aqueles primeiros anos. Non puden facer a menos de contarlle esta:" Estabamos na clase no último andar. Suso Maquinaria estaba sentado a carón da ventá, diante. Atrás estaban Borrazás e Calvete tirando pola ventá camisetas de ximnasia de outros compañeiros. Suso Maquinaria mirou para fora e dixo:" Hostia, unha camiseta do Madrid, Ha,ha, ha...!"Dalí a pouco:"Outra camiseta do Madrid voando, ha,ha,ha,...!" E dalí a nada:" Hostia unha camiseta do Barcelona, ha, ha,ha,..!" antes de que a camiseta chegara ao tocadiscos de Gema, Suso decatouse que el era o único do Barcelona da clase. Gema estaba coas nenas ensaiando muiñeiras para a festa de fin de curso, e a camiseta liouse co vinilo. A camiseta foi arrestada de por vida e tivemos que comprarlle outra camiseta a Suso. Comprámoslla do Deportivo."


Gema, fixándose na miña dona e en min, dixo :"Vos xa erades parella daquela, quere dicir que o Instituto uniuvos" e eu contesteille :" Non, non e non, eu non fun ao instituto a estudar, eu fun ao instituto a coñecer a miña dona".


Xa coa confianza collida a Gema atrevinme a dicirlle:" Gema! Milagros será unha das poucas de Carballo que non foi túa alumna?". Non pensedes que é unha broma de mal gusto, pois se coñecedes a Milagros saberedes que ainda non parou de rir, e roubar risos e sorrisos e a miña debilidade.


E así entre anécdotas fumos vendo a exposición. Non me pidades opinión, pois non che son Crítico de Arte, e nin siquera son de Artes, pois vivo en Sofán. Só se me ocorre un apunte A Beleza non para!.

No hay comentarios:

Datos personais

Mi foto
A Casilla,Carballo, GALICIA, Spain
A foto do meu perfil é un capricho da natureza, a mín paréceme a cara de Benito Pérez Galdós nos billetes de 1000 ptas. Dame pena que ninguén saiba de esta curiosidade. Está o carón da antiga sala de festas a Revolta en Carballo. Gústame escribir, intento facer rir, meténdome cos políticos, ca vida misma e comigo mismo. Gústame ensalzar a xente anónima, gústame facerlle homenaxes a xente que o merece. Fago relatos por encargo e intento que mos publiquen nos xornais.

Blogues nos que participo