¡Malo será!



Nun principio, as medidas que tomou o goberno para aforrar, parecéronme unhas chorradas. ¿Que aforro eu con unha bombilla de baixo consumo que me regalou o ministro Sebastián? ¿Que gañamos indo a cento dez se a productividade baixa ao chegar tarde aos sitios ou descansando menos?

Funme amoldando. Quitei todalas bombillas de alto consumo e teño a que me regalou o ministro no meu peto e, se vou a cociña enrroscoa na cociña e así a calquer lugar da casa que vaía. Se vai frío poño a estufa e se vai moito frío encéndoa.

Co dos cento dez costoume mais traballo. Alí ía eu co meu pé teso e ríxido e cos ollos, que si mira o velocímetro, que si a estrada, que si o velocímetro, que si...Total que collín unha tendinitis no pé dereito e outra tendinitis nos ollos.

Isto non podía ser e como a cabeza non para, decidín poñerlle un tope a agulla do velocímetro, para que non pasara de cento dez. E a agulla non pasaba de cento dez, pero o coche si. Díxomo a Guardia Civil de Tráfico cunha multa.

Pero como a cabeza non para , ocurríuseme comprar un Citroën Dous Cavalos de quinta man. Pinteino con pintura de aceiro inoxidable, para reforzar a carrocería e para reforzar a miña seguridade.

Se andando a cento vinte gastamos X, a sesenta, que é o que da o 2CV, gastarei V. Perdoade os números romanos, pero eu son de letras.

Así co que eu aforro e o que vai a aforrar o PP en campañas electorais, malo será que non saíamos da crise.¡Malo será! ¡Don´t worry!

No hay comentarios:

Datos personais

Mi foto
A Casilla,Carballo, GALICIA, Spain
A foto do meu perfil é un capricho da natureza, a mín paréceme a cara de Benito Pérez Galdós nos billetes de 1000 ptas. Dame pena que ninguén saiba de esta curiosidade. Está o carón da antiga sala de festas a Revolta en Carballo. Gústame escribir, intento facer rir, meténdome cos políticos, ca vida misma e comigo mismo. Gústame ensalzar a xente anónima, gústame facerlle homenaxes a xente que o merece. Fago relatos por encargo e intento que mos publiquen nos xornais.

Blogues nos que participo