Reproche a Rubia da Coruña

¡Hola Estrella! ¿A que endexamais che dixen hoxe que tes un pelo loiro moi bonito?. Pois non cho vou a dicir, pois esta carta é un reproche.
Fai uns anos pedinche que me mezclaras unha cervexa de verdade con outra de mentira(ou sexa unha normal e unha Sin), para así obter unha cervexa de 2.6 % de alcohol. Non me fixeches caso, agora sallo con unha tal Cruz apellidada Campo, alcumada LIGTH. Eu que sempre falei en galego, incluso na escola cos mestres, nos tempos de Franco, agora teño que falar en castelán, para entenderme coa sevillana. Eu, que son mais galeguista que Quintana, dixen galeguista non nacionalista, ata teño unha moeda suboficial, porque oficial é anticonstitucional. O PESO: 5 ctmos. son un PESO, 50 ctmos. son dez PESOS, un Euro son vinte PESOS. De feito estou pensando en montar un negocio de TODO A VINTE PESOS.
Teño que despedirme de ti, teño cita con Cruz, quero que saibas que sigo enamorado de ti, que se ti me quixeses a milésima parte do que eu te quero a ti, compraría un décimo de Lotería de Nadal gañador, secuestraríate e levaríate a unha illa deserta, onde o sol quentase día e noite, e que ademais tivese un Hotel de 5 Estrellas, que contigo sería de 6.

No hay comentarios:

Datos personais

Mi foto
A Casilla,Carballo, GALICIA, Spain
A foto do meu perfil é un capricho da natureza, a mín paréceme a cara de Benito Pérez Galdós nos billetes de 1000 ptas. Dame pena que ninguén saiba de esta curiosidade. Está o carón da antiga sala de festas a Revolta en Carballo. Gústame escribir, intento facer rir, meténdome cos políticos, ca vida misma e comigo mismo. Gústame ensalzar a xente anónima, gústame facerlle homenaxes a xente que o merece. Fago relatos por encargo e intento que mos publiquen nos xornais.

Blogues nos que participo